16.11.2017.

Socialiniai tinklai mokykloje: drausti ar įtraukti?

Jungtinėse Amerikos Valstijose vykdyta mokytojų apklausa atskleidė, kad 82 procentai jų socialinį tinklą „Facebook“ per savaitę bent kartą naudoja savo asmeniniams tikslams. Tuo tarpu kalbant apie profesinį gyvenimą, šis skaičius yra bene dvigubai mažesnis – vos 44 procentai. Specialistų teigimu, pedagogai nors ir pamažu, tačiau jau pradeda pripažinti socialinius tinklus, kurie ypač praverčia organizuojant mokymosi procesą ir bendraujant su vaikais. Sužinokite daugiau »

07.11.2017.

Gero mokytojo paveikslas vaikų akimis: kokios savybės svarbiausios?

Jungtinėse Amerikos Valstijose „Pearson“ atlikta apklausa, kurioje dalyvavo 15-19 metų šios šalies moksleiviai, atskleidė, kokiomis savybėmis turi pasižymėti geras mokytojas. Manote, kad jis vaikų akimis turėtų būti įvardijamas kaip ne per daug griežtas ir leidžiantis nedaryti namų darbų? Deja, turime jus nuvilti, rezultatai rodo priešingai. Sužinokite daugiau »

30.10.2017.

Neįtikėtini faktai apie Suomijos švietimo sistemą: ko galėtume pasimokyti?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. Čia nėra jokios prievartos, griežtų taisyklių, daugybės namų darbų ir nuo ryto iki vakaro trunkančių pamokų. Nepaisant to, šios šalies mokiniai, kurie ugdomi principu „mažiau yra daugiau“, rodo vienus geriausių mokymosi rezultatų pasaulyje. Sužinokite daugiau »

19.10.2017.

Pokyčiai mokykloje: tyrimas atskleidė, kokiais būdais juos įgyvendino geriausi vadovai

Net 8 metus trukęs Jungtinės Karalystės mokslininkų Alekso Hilo, Lizo Melono, Beno Leikerio ir Džiulzo Godardo atliktas tyrimas, kuriame dalyvavo 411 šios šalies mokyklų vadovai, atskleidė, kad pokyčiai mokykloje yra sudėtingas, ilgas ir ne visiems įkandamas procesas. Tyrimo metu išaiškėjo, kad tik 62 iš jų sėkmingai ir tvariai sugebėjo pertvarkyti savo ugdymo įstaigas. Sužinokite daugiau »

19.10.2017.

Robotai ir virtuali realybė: galimybės ar pavojus mokytojo profesijai?

Prognozuojama, kad jau netolimoje ateityje mokymosi procesas stipriai pasikeis, mat pedagogų vietą mokyklose žada pakeisti ne kas kitas, o robotai. Švietimo ekspertai mano, kad jie, o taip pat ir virtualios realybės technologijos, taps faktoriais, drastiškai keičiančiais mokymosi procesą. Anot jų, šis taps kur kas labiau individualizuotas, užduotys bus formuojamos robotų, o virtualios realybės technologijos leis mokytis visiems pasaulio vaikams. Sužinokite daugiau »

02.10.2017.

Šiuolaikinis švietimas: kaip vaikus ugdo inovatyvios pasaulio mokyklos?

Kaip turėtų atrodyti šiuolaikinė mokykla? Pasidairius po pasaulį panašu, kad mokyklose nuo tradicinių mokymosi įrankių, tokių kaip knyga ir sąsiuvinis, pereinama prie skaitmeninių mokymosi metodų. Ekspertų teigimu, kitoks dėmesys skiriamas ir mokymosi turiniui bei pačiam procesui – vietoje sausų teorinių pamokų daugiau dėmesio skiriama praktiniams įgūdžiams, akcentuojamas komandinis darbas bei vyrauja individualizuotos užduotys. Sužinokite daugiau »

25.09.2017.

Darbo rinka ateityje: kokios savybės padės neužleisti vietos robotui?

Spartus technologijų progresas neatpažįstamai pakeitė ne tik mūsų kasdienį gyvenimą, bet ir darbo specifiką. Retas įsivaizduojame savo darbo dieną be kompiuterio ar išmanaus telefono, tačiau ateityje technologijų įtaka didės dar labiau. „Samsung Mokykla ateičiai“ vadovės Baltijos šalims Ligos Bitės teigimu, nėra kitos išeities, kaip tik prisitaikyti prie skaitmeninės revoliucijos diktuojamų sąlygų ir iš anksto pasiruošti artėjantiems pokyčiams. Kokios savybės ateityje užtikrins sėkmę profesiniame gyvenime ir kokie įgūdžiai mums bus reikalingi? Sužinokite daugiau »

04.09.2017.

Mokslo metus šalies pedagogai pradėjo patys semdamiesi naujų žinių

Didžiulę atranką įveikusių 12 šalies mokyklų pedagogai pradėjo gvildenti šiuolaikinio vaikų ugdymo paslaptis. Kauno technologijos universitete startavusiuose programos „Samsung Mokykla ateičiai“ mokymuose mokytojai ir mokyklų vadovai diskutavo, kaip mokyklose įgyvendinti tvarius vertę vaikams kuriančius pokyčius. Sužinokite daugiau »

04.08.2017.

Kad kelionė neprailgtų: intelektiniai žaidimai, kuriuos privalote turėti išmaniajame

Vasara – puikiausias metas kelionėms ir naujiems patyrimams dar neatrastuose pasaulio kampeliuose. Pažinimo džiaugsmas mus praturtina kaip niekas kitas, tačiau keliaudami mes dažnai daugybę laiko praleidžiame automobilyje ar lėktuve, valandų valandas pro langą veltui stebėdami plaukiančius debesis. Siekiantys išvengti nuobodulio dažnai renkasi filmą ar pasikišę pagalvę stengiasi numigti, tačiau yra ir kitų būdų neprailginti savo kelionės. Bene prasmingiausias jų - intelektiniai žaidimai išmaniajame. Sužinokite daugiau »

26.07.2017.

Skelbiamos mokyklos, kuriose rudenį prasidės skaitmeniniai pokyčiai

Daugiau kaip 10 norinčiųjų į vieną vietą – tokia konkurencija užvirė paskelbus atranką į ketvirtus metus Lietuvoje vyksiančią pedagogų mokymo programą „Samsung Mokykla ateičiai“. Paraiškas pateikusios 106 mokyklų komandos iš visos Lietuvos kantriai laukė kol vertinimo komisija paskelbs dešimties laimingųjų sąrašą. Atrinktų mokyklų pedagogai beveik pusmetį gilins skaitmeninio raštingumo, pokyčių valdymo ir įtaigaus pristatymo gebėjimus bei sieks laimėti 10 000 eurų vertės prizą savo mokyklai. Sužinokite daugiau »

20.06.2017.

Net 424 šalies mokytojai yra pasiryžę gvildenti šiuolaikinio ugdymo paslaptis

Lietuvos mokyklų susidomėjimas inovacijomis ir noras žengti koja kojon su šiuolaikiniais moksleiviais išlieka itin didelis. Net 424mokytojai iš 106 mokyklų pareiškė norą bei pateikė paraiškas dalyvauti Lietuvoje jau ketvirtus metus vykdomoje mokymų programoje pedagogams „Samsung Mokykla ateičiai“. Kaip ir kasmet, įvertinusi gautas paraiškas, komisija atrinks 10 labiausiai motyvuotų šalies ugdymo įstaigų, kuriose prasidės penkis mėnesius truksianti skaitmeninių pokyčių kelionė. Sužinokite daugiau »

12.05.2017.

Šansas pedagogams: skelbiama atranka į skaitmeninius mokymus

Technologijų gamintoja „Samsung“ jau ketvirtus metus kviečia Lietuvos pedagogus tobulinti savo skaitmeninius įgūdžius. Specialiai mokytojams ir mokyklų vadovams skirta mokymų programa „Samsung Mokykla ateičiai“ skelbia paraiškų teikimo dalyvauti projekte startą. Beveik pusmetį truksiančių mokymų metu dalyviai turės galimybę gilinti savo skaitmeninio raštingumo, pokyčių valdymo įgūdžius, lavinti įtaigaus pristatymo gebėjimus. Dalyvavimas mokymuose pedagogams – nemokamas. Sužinokite daugiau »

31.01.2017.

Specialiųjų poreikių vaikus ugdančiam centrui – įspūdingas prizas

Šalies sostinėje išrinkta labiausiai inovacijoms pasirengusi mokykla. Trečius metus iš eilės bendrovės „Samsung“ skiriamas 10 000 eurų prizas pirmą kartą atiteko vaikus su negalia ugdančiai įstaigai – Molėtų r. Kijėlių specialaus ugdymo centrui. Jo pedagogų parengtas skaitmeninių pokyčių projektas vertinimo komisijos pripažintas tvariausiu ir turinčiu didžiausią poveikį mokinių pasiekimų gerinimui. Sužinokite daugiau »

17.01.2017.

Specialistė: pažymiai neatspindi tikrojo mokinių talento ir jų gabumų

Siekti kuo aukštesnio įvertinimo šiandieninėje švietimo sistemoje jau tapo įprasta. Dešimtukas ar kitas teigiamas pažymys, daugelio nuomone, parodo ir įprasmina vaiko gabumus bei pastangas siekiant mokslo aukštumų. Vis dėlto specialistai teigia, kad tai ydingas požiūris, mat jie atspindi tik mažą dalį mūsų vaikų gabumų. Anot švietimo ekspertų, pažangos vertinimo pažymiais atsisakymas skamba naiviai, todėl reikia ieškoti kelių, kaip tikrąją mokinio pažangą perteikti kiek įmanoma tiksliau – tai labai svarbu tiek jam pačiam, tiek jo tėveliams. Sužinokite daugiau »

02.01.2017.

Žiemos atostogoms įsibėgėjant: šauniausi vaizdo žaidimai ne tik pramogoms, bet ir saviugdai

Tikriausiai daugelis žaidimų entuziastų ir jų aplinkos žmonių yra girdėję tokius kompiuterinius žaidimus kaip CS:GO, Lineage 2 ar World of Warcraft ir daugelį kitų. Visuomenėje vyrauja stereotipas, kad žaidžiant juos ir kitus žaidimus veltui švaistomas laikas – esą kenčia laikysena, genda akys, prarandami socialiniai įgūdžiai. Vis dėlto tai nėra visiškai teisingas požiūris. Sužinokite daugiau »

23.12.2016.

Vaikų meilę mokslui Šiaulių pedagogai stengiasi įkvėpti pasitelkdami technologijas

Šiaulių r. Ginkūnų Sofijos ir Vladimiro Zubovų mokyklos pedagogai šiuolaikišką ugdymo procesą sunkiai įsivaizduoja be naujųjų technologijų. Siekdama pažangos, ši lavinimo įstaiga dažnai atlieka mokyklos bendruomenės apklausas, dalyvauja diskusijose su pačiais mokiniais. Jos rodo, kad gebėjimas sudominti moksleivius, o tuo pačiu ir mokymosi rezultatai priklauso būtent nuo technologijų taikymo pamokų metu bei pedagogo charizmos. Tai priežastis, kodėl Šiaulių mokytojai stengiasi išpildyti bendruomenės lūkesčius ir dalyvauja skaitmeninio raštingumo mokymų programoje skirtoje pedagogams „Samsung Mokykla ateičiai“. Sužinokite daugiau »

14.12.2016.

Mokslai kaip žaidimas: kaip sudominti vaikus mokslu?

Ilgi vakarai apsikabinus sausos teorijos knygas nėra pats mėgstamiausias vaikų užsiėmimas. Ką jau kalbėti apie tai, kad dažnas jų į pamokas eina nenoriai, neklauso mokytojo, išdykauja. Kokia to priežastis? Ekspertai teigia, kad tai tradicinių ir jau pasenusių ugdymo metodų, paremtų elementariu žinių krovimu į galvą pasekmė. Jų nuomone, šiuolaikinių, žingeidžių ir motyvuotų vaikų pamojuodamas vadovėliu prieš nosį nebesudominsi. Sėkmingas ugdymo procesas neįsivaizduojamas be moksleiviams artimos veiklos – žaidimų. Sužinokite daugiau »

05.12.2016.

Pasvalio pedagogai mokinių pažangos neįsivaizduoja be saviugdos ir išmaniųjų technologijų

Pasvalio Petro Vileišio gimnazijos pedagogai yra neįtikėtinai aktyvūs ir skiria didžiulį dėmesį savo pačių edukacijai. Siekdami tobulėti, mokytojai aktyviai gilinasi į savo sritį, dalyvauja įvairiuose mokymuose. Šiuo metu jie semiasi skaitmeninio raštingumo ir lyderystės paslapčių specialiai pedagogams skirtoje programoje „Samsung Mokykla ateičiai“. Čia pasvaliečiai pateko įveikę didžiulį konkursą – aplenkė per 100 Lietuvos ugdymo įstaigų. Anot pačių gimnazijos pedagogų, išmaniųjų technologijų pritaikymas šiandieniniame mokymosi procese yra gyvybiškai svarbus – be jų, meilės mokslui į vaiko širdį neįpūsi. Sužinokite daugiau »

05.12.2016.

Panevėžio pedagogai vaikų ugdymo neįsivaizduoja be skaitmeninių inovacijų

Panevėžio Rožyno progimnazijos pedagogai yra įsitikinę, kad naujosios technologijos užtikrina efektyvų mokymosi procesą bei teigiamą atmosferą pamokų metu. Vis dėlto tam, kad būtų pasiekti norimi rezultatai reikia įdėti ir nemažai pastangų – tik elementarių kompiuterinio raštingumo žinių čia neužtenka. Tai priežastis, kodėl panevėžiečiai dalyvauja skaitmeninio raštingumo mokymų programoje skirtoje pedagogams „Samsung Mokykla ateičiai“. Anot jų pačių, tai didžiulis žingsnis į priekį, kurio teigiamus pokyčius jau spėjo įvertinti ir visa mokyklos bendruomenė. Sužinokite daugiau »

15.11.2016.

Specialiųjų poreikių vaikams naujas galimybes atveria šiuolaikinės technologijos

Daugiau nei 3600 – tiek specialių poreikių vaikų Lietuvoje šiandien mokosi jiems skirtuose ugdymo centruose ir mokyklose. Kiekviename jų būrys specialistų moksleiviams padeda pajusti socialinio gyvenimo džiaugsmą, ugdo buitinius ir kasdieniam gyvenimui reikalingus įgūdžius. Šių pedagogų praktika rodo, kad tai sunkus uždavinys, reikalaujantis ne tik specifinių žinių ar geležinės kantrybės, bet ir skaitmeninių įgūdžių. Efektyvus ugdymo procesas be šiuolaikinių technologijų sunkiai įsivaizduojamas. Sužinokite daugiau »

10.11.2016.

Jonavos pedagogai nestovi vietoje – jie siekia būti šiuolaikiškais lyderiais

Jonavos Raimundo Samulevičiaus progimnazija gali pasidžiaugti ne tik tuo, kad yra didžiausia mokykla mieste. Šios mokyklos pedagogai yra pavydėtinai aktyvūs ir skiria didžiulį dėmesį saviugdai. Siekdami tobulėti mokytojai aktyviai gilinasi į savo sritį bei dalyvauja įvairiuose mokymuose. Šiuo metu jie semiasi skaitmeninio raštingumo paslapčių specialiai pedagogams skirtoje programoje „Samsung Mokykla ateičiai“, į kurią pateko įveikę didžiulį konkursą. Anot progimnazijos direktoriaus, nuolatinis tobulėjimas yra raktas į vaikų širdis ir efektyvų jų ugdymą. Sužinokite daugiau »

03.11.2016.

Su universiteto diplomu – į profesinės mokyklos suolą

Profesinis mokymas Lietuvoje išgyvena Renesansą. Toks įspūdis susidaro pažvelgus į stojančiųjų statistiką – 2016-aisiais į profesines mokyklas įstojusių aukštąjį išsilavinimą turinčių asmenų skaičius išaugo net 40 proc. Specialistų teigimu, tokį pasirinkimą lemia santykinai trumpa mokslų trukmė ir įsidarbinimo perspektyvos. Mokinių skaičiaus augimui profesinėse mokyklose įtakos turi ir besikeičiantis visuomenės požiūris bei pačių mokyklų pastangos pritraukti jaunimą. Sužinokite daugiau »

28.10.2016.

Nuolatinė tėvų ir mokytojų komunikacija – būdas užtikrinti mokinių pažangą

Vaikų nusižengimai, nederamas elgesys pamokų metu, prasti mokymosi rezultatai – šios problemos dažnai įvardijamos kaip menko moksleivių tėvų ir mokytojų bendradarbiavimo pasekmė. Vis dėlto specialistai gali nesunkiai pasiūlyti alternatyvų, siekiantiems išvengti šių rūpesčių. Anot jų, nuolatinė komunikacija ir šilti tarpusavio santykiai tarp pedagogų ir tėvelių gali padėti dirbti ranka rankon vaikų naudai. Tai pasiekti šiandien daug lengviau nei prieš dešimtmetį – mokyklų uždarumo ir tėvų pasyvumo barjerus griauna didėjantis sąmoningumas ir šiuolaikinės technologijos. Sužinokite daugiau »

28.10.2016.

Joniškio pedagogai moksleivių pažangą skatina pasitelkdami technologijas

Joniškio žemės ūkio mokyklos pedagogai yra įsitikinę, kad naujosios technologijos yra vienas svarbiausių efektyvaus jaunimo ugdymo įrankių. Todėl tam, kad jos būtų išnaudojamos prasmingai, mokykla nusprendė dalyvauti skaitmeniniuose mokymuose pedagogams „Samsung Mokykla ateičiai“. Konkurse daugiau nei 100 Lietuvos ugdymo įstaigų įveikę joniškiečiai jau daugiau nei du mėnesius siekia sužinoti šiandieninių inovacijų pritaikymo būdus ugdymo procese. Sužinokite daugiau »

12.10.2016.

Ekspertas pataria: treniruojama atmintis yra beribė

Efektyvus kalbų mokymasis, matematiniai skaičiavimai ar sėkmingas profesinis gyvenimas dažnai siejamas su gera atmintimi ar gebėjimu susikaupti. Ar to galima išmokti? Daugelis žmonių mano, jog šie dalykai yra įgimti. Tie, kuriems šių savybių stinga, yra linkę save nurašyti, nes galvoja, kad yra netalentingi ir neturi gabumų tam tikrai veiklai. Paprastai jie bijo mokytis, keisti profesiją, nepasitiki savimi ir bijo naujų iššūkių. Specialistų teigimų, tai ydingas požiūris, nes atmintis ir koncentracija yra lavinami dalykai, nepriskiriami prie talentų. Sužinokite daugiau »

26.09.2016.

Minint Europos kalbų dieną: patarimai kaip efektyviai mokytis užsienio kalbų

Šiandien, rugsėjo 26 dieną, švenčiama oficiali Europos kalbų diena. Tyrimų duomenimis, be gimtosios kalbos didžioji dauguma lietuvių moka bent vieną užsienio – pagal šią statistiką esame viena iš pirmaujančių šalių Europoje. Vis dėlto šiais laikais vienos užsienio kalbos mokėjimas jau tapo įprasta ir netgi būtina kiekvieno suaugusio žmogaus kompetencija. Tai priežastis, kodėl vis daugiau žmonių yra pasiryžę praleisti ilgas valandas prie knygų besimokydami dar vienos užsienio kalbos. Specialistai skuba patarti ir sako, kad tai nėra būtina – žinant paprastas technikas, mokymosi procesą galima paspartinti ir netgi paversti malonumu. Sužinokite daugiau »

23.09.2016.

Abėcėlė tėveliams: kaip įkvėpti vaiką mokytis?

„Mano sūnus šaunus ir protingas vaikas, tačiau mokykloje jam nesiseka ir jis gauna blogus pažymius”, – šiuos žodžius neretai galima išgirsti iš nusivylusių tėvelių. Pastarieji susidūrę su vaikų motyvacijos mokytis stoka ir nebežinantys, kaip su tuo kovoti, dažnai griebiasi drastiškų priemonių: draudžia arba riboja pramogas, kerta per kišenę ar imasi gąsdinimų. Specialistų teigimu, tai nėra efektyvūs būdai, siekiant įkvėpti vaikus mokytis. Sužinokite daugiau »

19.09.2016.

Doc. Dr. Gintautas Cibulskas: mokytojo profesija yra neįtikėtinai galinga

Šiandien dažnai vartojamas žodis „lyderis” turi įvairiausių atspalvių. Štai komandos lyderis krepšinio aikštelėje dažniausiai įsivaizduojamas ne tik kaip daugiausiai taškų renkantis žaidėjas, bet ir emocinis ramstis, vedantis komandą į priekį sunkiausiu metu. Verslo organizacijoje šis žodis dažniausiai taikomas vadovams, užtikrinantiems produktyvų darbą ir generuojantiems didžiulius pelnus. Specialistų teigimu, lyderio vaidmens turėtų imtis ir pedagogai mokyklose, nes būtent jie gali padėti vaikams būti sėkmingiems gyvenime. Sužinokite daugiau »

12.09.2016.

Dr. A. Landsbergienė: tėvai gali būti fantastiškas mokyklos resursas

Moksleivių tėveliai, išleidę savo vaikus į mokyklas dažnai tikisi, kad jose jie jausis saugūs, sutars su klasės draugais ir mokytojais bei džiaugsis teigiama mokymosi aplinka. Specialistų teigimu, tai įprasti ir suprantami tėvelių norai, tačiau viso to įgyvendinimas neturėtų gulti tik ant pedagogų pečių. Tėvų įsitraukimas į mokyklos veiklą daro teigiamą įtaką vaikų rezultatams, mokymosi aplinkai, net ir pedagogų kompetencijoms. Apie tėvelių iniciatyvos reikšmę šiuolaikinėse mokyklose „Samsung Mokykla ateičiai“ kalbasi su žinoma edukologijos mokslų daktare Austėja Landsbergiene. Sužinokite daugiau »

31.08.2016.

Vaikų psichologė: svarbu suprasti, kad ne visi vaikai gali būti pirmūnai

Tuojau prasidėsiantys naujieji mokslo metai į moksleivių ir jų tėvelių kasdienybę atneša daug streso. Psichologai sako, kad dalis vaikų po vasaros atostogų grįžę į mokyklas patiria psichologinių sunkumų. Taip nutinka dėl staiga pasikeičiančio dienos rėžimo bei ankstesnių neigiamų bendravimo ar mokymosi patirčių. Ekspertų teigimu, rudens pradžia yra iššūkis kiekvienam vaikui, todėl šiuo laikotarpiu jiems itin svarbi tėvų parama. Sužinokite daugiau »

30.08.2016.

Rugsėjui artėjant: Lietuvos pedagogai semiasi žinių skaitmeniniuose mokymuose

Artėjant rugsėjo pirmajai Lietuvos pedagogai jau pradėjo ruoštis naujiesiems mokslo metams. Labiausiai motyvuoti šalies mokytojai susirinko į Kauną, kur startavo skaitmeninių mokymų programa „Samsung Mokykla ateičiai“. Mokymai prasidėjo paskaitomis apie lyderystės ir pokyčių valdymo subtilybes bei pažintimi su naujausiomis technologijomis. Sužinokite daugiau »

18.08.2016.

Rugsėjo pirmajai artėjant: programėlės, padėsiančios greičiau sugrįžti į mokslus

Rugsėjo pirmoji jau visai ne už kalnų. Vasaros atostogoms artėjant į pabaigą dalis moksleivių siekia kuo įdomiau praleisti paskutines laisvas dienas, kiti – prisiminti mokslus. Nors iš pirmo žvilgsnio mokslai paskutinėmis atostogų akimirkomis neatrodo viliojantis užsiėmimas, tačiau šiuolaikinės technologijos saviugdos procesą gali paversti įdomiu laisvalaikiu – tam sukurta daugybė mobiliųjų aplikacijų. Sužinokite daugiau »

28.07.2016.

10 labiausiai motyvuotų šalies mokyklų sieks skaitmeninių pokyčių

Trečius metus Lietuvoje vykstanti pedagogų skaitmeninių mokymų programa „Samsung Mokykla ateičiai“ įgauna pagreitį. Iš daugiau nei šimto šalies mokyklų vertinimo komisija atrinko 10 labiausiai motyvuotų – jų pedagogai jau nuo rudens semsis šiuolaikinio vaikų ugdymo paslapčių penkis mėnesius truksiančiuose mokymuose. Sužinokite daugiau »

22.07.2016.

Dr. A. Landsbergienė: švietimo kokybė pagerėtų, jei daugiau investuotume į mokytoją, o ne į mokinį

Daugiau nei 400 pedagogų iš visos Lietuvos, norinčių išmokti lyderystės, skaitmeninio raštingumo, naujausių mokymo metodų, siekia būti atrinkti į skaitmeninių mokymų programą „Samsung Mokykla ateičiai“. Čia jie tobulės padedami patyrusių lektorių, o įkvėpimo ir naujų idėjų semsis iš mentorių – įvairių sričių profesionalų, kurie į rutininį mokyklos gyvenimą gali pažvelgti iš šalies. Sužinokite daugiau »

05.07.2016.

Šimtai mokytojų siekia įgyti šiuolaikinio ugdymo kompetencijų

Neslopsta susidomėjimas Lietuvos mokykloms ir jų pedagogams skirtu skaitmeninių mokymų projektu „Samsung Mokykla ateičiai“. Daugiau kaip 400 mokytojų iš 102 šalies mokyklų pateikė paraiškas dalyvauti trečius metus vyksiančiame projekte. Tai rodo, jog šalies ugdymo įstaigos yra atviros naujovėms, o efektyvus modernių technologijų panaudojimas tampa neatsiejama šiuolaikinio ugdymo dalimi. Sužinokite daugiau »

09.06.2016.

Mokyklos kviečiamos teikti paraiškas dalyvauti mokymuose pedagogams

Šalies mokyklose prasidedant moksleivių atostogoms, mokytojai ir mokyklų vadovai kviečiami pasinaudoti unikalia galimybe tobulinti savo profesines kompetencijas – įgyti skaitmeninio raštingumo ir pokyčių valdymo įgūdžių, sužinoti apie naujausius mokymo metodus bei kūrybingą jų taikymą pamokose. Šią progą mokykloms suteikia programa „Samsung Mokykla ateičiai“, kurios laimėtojams atiteks ir 10 000 eur. vertės prizas. Sužinokite daugiau »

01.06.2016.

Rokiškio mokykloje atidaryta išmanioji klasė

Rokiškio Juozo Tūbelio progimnazijoje atidaryta „Samsung“ išmanioji klasė. Į vieną tinklą sujungti išmanioji lenta bei 30 planšetinių kompiuterių suteiks galimybę mokytis dirbti su skaitmeninėmis technologijomis interaktyviai ir kūrybiškai. Mokykla išmaniąją klasę planuoja išnaudoti mokant vaikus programavimo. Sužinokite daugiau »

25.02.2016.

Programuoti mokys vis jaunesnius moksleivius

Programavimas yra būtinas įgūdis 21a. – apie tai vis garsiau kalba ne tik informacinių technologijų specialistai, bet ir švietimo sektoriaus darbuotojai bei politikai. ES Skaitmeninės ekonomikos ir visuomenės komisaro Güntherio Oettingerio teigimu, po penkerių metų Europos Sąjungoje gali būti daugiau kaip 800 tūkst. laisvų darbo vietų, kurios bus neužpildytos vien dėl reikiamų skaitmeninių įgūdžių turinčių darbuotojų trūkumo. Sužinokite daugiau »

26.01.2016.

Šiuolaikinėje mokykloje – programavimas nuo pirmos klasės

Pedagogai iš visos Lietuvos pirmadienį sostinėje piešė šiuolaikinės mokyklos vizijas. Čia vyko analogų neturinčios skaitmeninių mokymų pedagogams programos „Samsung Mokykla ateičiai“ finalinis renginys. Jo metu dvylika bene labiausiai naujovių trokštančių šalies mokyklų pristatė beveik pusę metų kurtas skaitmeninių pokyčių vizijas. Iš švietimo ekspertų sudaryta vertinimo komisija išrinko labiausiai inovacijoms pasirengusią mokyklą. Ja tapo Rokiškio Juozo Tūbelio progimnazija, pasiūliusi programavimo mokyti jau pirmokus. Nugalėtojams atiteko 10 000 Eur prizas. Sužinokite daugiau »

31.12.2015.

Klaipėdos Gedminų progimnazija nenustoja ieškoti naujovių

Klaipėdos Gedminų progimnazija – tai trečia pagal dydį mokykla mieste, kurioje mokosi beveik 900 moksleivių. Klaipėdoje ši mokykla gerai žinoma savo projektine veikla. Šiuo metu ji dalyvauja net trijuose stambiuose Europos struktūrinių fondų projektuose. Sužinokite daugiau »

30.12.2015.

Šiaulių Simono Daukanto gimnazija visada žingsniu priekyje

Šiaulių Simono Daukanto gimnazija – mokykla, galinti pasigirti tiek gabiais moksleiviais, tiek ir gerais mokytojais. Gimnazijos direktoriaus Vytauto Kantausko teigimu, mokykla visada stengiasi būti priekyje. Sužinokite daugiau »

29.12.2015.

Šilalės Simono Gaudėšiaus mokykla eina inovatyvių pokyčių keliu

Mokykla, kaip ir kitos įstaigos, taip pat gali patirti konkurenciją ar net užsidaryti. Tai pabrėžia Šilalės Simono Gaudėšiaus gimnazijos direktorius Stasys Norbutas. Pašnekovas įsitikinęs: norint vis to išvengti, pamokose turi būti keliama mokymosi kokybė bei reaguojama į šių dienų pokyčius. Tad kokių priemonių imasi Šilalės mokykla ir kokiomis naujovėmis šiandien džiaugiasi čia besimokantys vaikai? Sužinokite daugiau »

28.12.2015.

Vilniaus Žemynos gimnazijoje – dėmesys vertybėms ir pasiekimams

Vilniaus Žemynos gimnazija yra viena iš mokyklų pirmūnių – ji patenka į geriausiųjų dešimtuką Vilniuje, pagal Valstybinių brandos egzaminų šimtukų skaičių. Tačiau ne vien mokslo rezultatai čia turi didelę reikšmę. Ši gimnazija – demokratinė mokykla, čia gyvuoja savivaldos institucijos, kuriose sprendžiami mokyklai aktualūs klausimai. Be to, čia gajus ir individualizuotas požiūris, leidžiantis maksimaliai išnaudoti kiekvieno bendruomenės nario potencialą. Sužinokite daugiau »

28.12.2015.

Mokykla Alytuje – drąsi priimti modernius iššūkius

Alytaus Šaltinių pagrindinės mokyklos direktorius Alfonsas Lietuvininkas teigia, kad pastangos ir kryptingas technologijų taikymas – tai, ko reikia, kad mokykla taptų patraukli miesto vaikams. Būtent todėl progimnazijos pedagogų klasių durys dabar plačiai atvertos naujovėms. Sužinokite daugiau »

23.12.2015.

Židikų Marijos Pečkauskaitės gimnazija – nedidelė, bet matoma

Marijos Pečkauskaitės gimnazija įsikūrusi pasienio su Latvija zonoje, ne daugiau nei pusę tūkstančio gyventojų turinčiame Židikų miestelyje, Mažeikių rajone. Mokykla pavadinta lietuvių rašytojos Marijos Pečkauskaitės, pasirašinėjusios Šatrijos Raganos slapyvardžiu, garbei. Židikuose moteris gyveno ir kūrė penkiolika metų. Ne veltui ir gimnazijos moto atitinka Marijos Pečkauskaitės filosofinę nuostatą – „kilti ir kelti“. Sužinokite daugiau »

23.12.2015.

Konkurencijos kovą laimės savito veido mokyklos?

Lietuvai atsidūrus demografinėje duobėje, iššūkių pastaraisiais metais neišvengia švietimo institucijos. Mažėjant moksleivių skaičiui, didėja mokyklų tarpusavio konkurencija. Nugalės stipriausios? Tikrai taip, jei ta stiprybė slypi mokyklos išskirtinume ir aiškiai išsikeltuose tiksluose. Sužinokite daugiau »

22.12.2015.

Plungės specialiojo ugdymo centras – kokia jo misija?

Plungės specialiojo ugdymo centras – ne tokia kaip kitos programoje „Samsung Mokykla ateičiai“ dalyvaujančios mokyklos. Čia mokosi vaikai, turintys intelekto sutrikimų. Pagrindinė centro funkcija - paruošti tokius vaikus gyvenimui mūsų visuomenėje. Direktoriaus teigimu, išmokus tikslingai naudoti technologijas, šia misijos įgyvendinimas gali tapti paprastesnis. Sužinokite daugiau »

21.12.2015.

Kauno „Varpelio“ pradinė mokykla moko gabiausius

Kauno „Varpelio“ pradinė mokykla orientuojasi į gamtamokslinį bei gabių ir itin gabių vaikų ugdymą. Jau daugiau nei dešimtmetį mokyklos tikslu išlieka aukšti vaikų akademiniai rezultatai ir darbas su pačiais gabiausiais. Sužinokite daugiau »

19.12.2015.

Rokiškio Juozo Tūbelio progimnazijoje – gimsta inovatyvios idėjos

Juozo Tūbelio progimnazija – viena iš didžiausių mokyklų Rokiškio rajone. Joje mokosi gerokai virš 700 moksleivių. Mokyklos mokytojai progimnaziją vadina inovatyvia, o direktorių tikrą naujovių entuziastą. Būtent todėl dalyvavimas skaitmeniniuose mokymuose „Samsung Mokykla ateičiai“ atrodo toks įdomus ir naudingas. Sužinokite daugiau »

18.12.2015.

Alytaus Šaltinių pagrindinė mokykla džiaugiasi gerais įvertinimais

Šaltinių pagrindinė mokykla pelnytai gali būti vadinama populiariausia Alytuje, mat čia mokosi didžiausias skaičius moksleivių mieste – beveik 800 vaikų. Vienas svarbiausių dalykų, dėl ko mokykla gali džiaugtis - tai Geros mokyklos nominacijos ženklas, kurį visai neseniai mokyklai suteikė „Nacionalinė mokyklų vertinimo agentūra. Tokį pripažinimą gavo tik dvylika mokyklų iš Lietuvos. Sužinokite daugiau »

18.12.2015.

Mokytoja, formuojanti naujas tradicijas

„Šių dienų mokytojas turi būti ir lyderis, ir draugas, ir gelbėtojas, ir padėjėjas. Be to, turi mokėti efektyviai panaudoti šiuolaikines technologijas“, - įsitikinusi pedagogė Virginija Birenienė. Klaipėdos Simono Dacho progimnazijos fizikos mokytoja dirbančios moters pavyzdys neigia stereotipą, jog mokytojai Lietuvoje – senamadiški ir nemokantys priimti naujovių. Sužinokite daugiau »

17.12.2015.

Šilalės Simono Gaudėšiaus gimnazijoje - istorijos ir naujovių sintezė

Simonas Gaudėšius buvo Šilalės filantropas, šviesuolis, žmogus kurio dėka 1921 metais mieste įkurta, tuomet dar vidurinė, mokykla. Kaip rašoma mokyklos internetinėje svetainėje, mokykla – tai gražiausias paminklas šiai iškiliai Šilalės asmenybei pagerbti. Šilalėje tai vienintelė gimnazija. Kitais metais ji švęs garbų 95 metų jubiliejų. Sužinokite daugiau »

16.12.2015.

Raseinių Šaltinio progimnazija - sportiška, jauki ir pasirengusi naujovėms

Raseinių Šaltinio progimnazija didžiuojasi savo vertybėmis bei pasiekimais. Svarbiausiomis vertybėmis čia laikomos fizinė ir dvasinė sveikata, šeimos saugumas, vidinė harmonija, gabumai ir atsakingumas. Ryškiausi mokyklos pasiekimai – sporto srityje. Progimnazijoje sportinė veikla labai gerai išplėtota. To rezultatas – daugumoje sporto varžybų nuolat užimamos prizinės vietos. Kaip teigia progimnazijos pavaduotoja J. Stankaitienė, sporto srityje rajone jiems nėra lygių. Sužinokite daugiau »

14.12.2015.

Klaipėdos Simono Dacho progimnazijoje – naujovių nevengiantis mokytojų kolektyvas

Simono Dacho progimnazija – tai mokykla išsiskirianti ypatingu dėmesiu teatriniam ugdymui, atvirumu inovacijomis bei tikslingu IKT naudojimu pamokose. Mokiniai mokosi pritaikyti įgytas žinias mokyklos organizuojamose patyriminio ugdymo dienose, kurių metu veikla planuojama įvairiausiose edukacinėse erdvėse už mokyklos ribų. Sužinokite daugiau »

09.12.2015.

Visa Tauragės „Aušros“ pagrindinė mokykla įsitraukusi į „Samsung Mokykla atečiai“ veiklą

Tauragės „Aušros“ pagrindinė mokykla „Samsung Mokykla ateičiai“ programoje nusprendė dalyvauti supratus, jog vien įsigyti technologijų mokyklai neužtenka. Svarbiausia mokėti jas tikslingai naudoti ugdymo procese. Būtent todėl mokykla pasiryžusi tobulinti skaitmeninio raštingumo kompetenciją, išmokti taikyti naujus mokymo(si) metodus. Sužinokite daugiau »

04.12.2015.

Nedarbo paradoksas turi būti sprendžiamas mokyklose

Šiandien Lietuvos darbo rinkoje stebime įdomų paradoksą. 19 proc. – maždaug tiek jaunimo Lietuvoje šiuo metu neturi darbo, tačiau kitoje barikadų pusėje stovintys darbdaviai skundžiasi kvalifikuotų darbuotojų trūkumu. Ypač profesionalų trūksta tokiose srityse, kaip IT sektorius. Kodėl, žinodami problemą, vis dar nesugebame šio paradokso išnarplioti? Sužinokite daugiau »

23.11.2015.

Verslininkė: imkimės pavyzdžio iš nedidelės gimnazijos šalies pasienyje

Ne visada bendruomenės, gyvenančios valstybės periferijoje, atsilieka nuo didmiesčių. Lietuvos mastu vykdomoje skaitmeninių mokymų programoje „Samsung Mokykla ateičiai“ dalyvaujantys mokytojai iš pasienyje esančio Židikų miestelio Marijos Pečkauskaitės gimnazijos išsiskiria bendruomeniškumu, noru tobulėti ir priimti inovatyvius pokyčius. Mokyklos komandą programos metu konsultuojanti žinoma verslininkė Eugenija Odebrecht sako, kad tai neeilinė mokykla į kurią lygiuotis turėtų ir kitos Lietuvos mokyklos. Sužinokite daugiau »

12.10.2015.

Kvėdarnos Kazimiero Jauniaus gimnazijoje atidaryta išmanioji klasė

Šilalės r. Kvėdarnos Kazimiero Jauniaus gimnazijoje atidaryta išmanioji klasė. Interaktyviam ir kūrybingam vaikų mokymuisi – į vieną tinklą susieti 29 planšetiniai kompiuteriai ir išmanioji lenta. Tai pirmoji tokia klasė visame Šilalės rajone, atversianti galimybę pamokose taikyti šiuolaikinius mokymo metodus. Sužinokite daugiau »

27.08.2015.

Lietuviškos mokyklos realybė ir ateitis: ką būtina keisti?

Nauji mokslo metai jau visai ne už kalnų. Moksleiviai iš prekybos centrų lentynų šluoja kuprines ir sąsiuvinius, mokytojai – planuoja būsimas pamokas. Nors viskas atrodo taip, kaip ir kiekvienais metais, klysta tie, kurie mano, kad mokyklos status quo nepajudinamas aplinkos pokyčių. Tad kokie šių dienų iššūkiai mokyklose didžiausi? Ką, siekiant geresnių mokymosi rezultatų, turime keisti jau šiandien? Sužinokite daugiau »

20.08.2015.

Artėjant rugsėjo pirmajai – Latvijoje susitiko Baltijos šalių mokytojai

Šį antradienį, iki naujų mokslo metų pradžios likus mažiau nei dviem savaitėms, pedagogai iš Lietuvos rinkosi Latvijoje, Baltijos šalių mokytojų susitikime. Visą dieną trukusiame pirmajame tokio pobūdžio renginyje, skirtame programos „Samsung Mokykla Ateičiai“ absolventams, 180 mokytojų iš Lietuvos, Latvijos bei Estijos apie naujausias mokymo tendencijas sužinojo klausydamiesi lektorių puikiai išmanančių tokias sritis, kaip lyderystė, verslumas, emocinis intelektas, modernių mokymo metodų taikymas ir kt. Sužinokite daugiau »

28.07.2015.

Išsiaiškino idealaus mokytojo portretą

Kol moksleiviai bei jų mokytojai džiaugiasi vasaros atostogomis, bendrovė „Samsung Electronics Baltics“ ir el. dienynas TAMO atliko apklausą, norėdami išsiaiškinti, koks, anot tėvų bei jų vaikų, turi būti šių dienų mokytojas. Apklausos dalyviai, mokytojai, o taip pat ir gerai žinomi šalyje moksleivių tėvai neabejoja: didžiausias šių dienų iššūkis pedagogams – gebėti moksleivius įkvėpti ir motyvuoti. Sužinokite daugiau »

23.07.2015.

Šiuolaikinis jaunimas – verslininkai mokyklos suoluose

Puikiais balais išlaikyti brandos egzaminus, įstoti į prestižinį universitetą, įgyti darbo patirties ir tik tuomet pradėti galvoti apie savo verslą – nepriklausomybės kartai ši, regis, loginė seka vis mažiau suprantama. Skaitmeninio amžiaus čiabuviai savo verslus pradeda kurti dar sėdėdami mokyklos suoluose. Sužinokite daugiau »

15.07.2015.

Iššūkis mokiniams: kaip nenuobodžiai tobulėti vasarą

Vasara – metas poilsiui ar vis tik derėtų nepamiršti smegenų mankštos ir pakartoti per mokslo metus sukauptas žinias? Toks klausimas sukirba ne vieno moksleivio, o ypač mokyklinio amžiaus atžalas auginančių tėvų galvose. Specialistai vieningai sutaria, kad mokytis ir tobulėti reikia nuolat, tačiau vasarą sunkų vadovėlį verčiau iškeisti į linksmą edukacinę veiklą. Sužinokite daugiau »

30.06.2015.

Paskelbtos mokyklos, kuriose prasidės inovatyvūs pokyčiai

Iš 106 pokyčių siekiančių Lietuvos mokyklų kompetentinga komisija atrinko 12 labiausiai motyvuotų, kurių pedagogai penkis mėnesius tobulins šiuolaikiniam mokytojui reikalingus įgūdžius. Antrus metus iš eilės organizuojamuose nemokamuose mokymuose pedagogai iš visos Lietuvos turės galimybę tobulinti pokyčių valdymo, lyderystės, kūrybingo pamokų vedimo bei skaitmeninio raštingumo įgūdžius. Sužinokite daugiau »

18.06.2015.

424 Lietuvos mokytojai siekia tapti šiuolaikiško ugdymo lyderiais

106 mokyklos iš visos Lietuvos pateikė paraiškas dalyvauti skaitmeniniuose mokymuose pedagogams „Samsung Mokykla ateičiai“. Tai rodo, jog vis daugiau mokytojų siekia įgyti kompetencijų, reikalingų norint efektyviai ugdyti šiandieninius moksleivius. Sužinokite daugiau »

14.05.2015.

Modernaus švietimo idėjas mokytojams perteiks verslininkai ir ekspertai

Švietimo ekspertai, privataus ir viešojo sektoriaus atstovai konsultuos Lietuvos mokytojus ir padės įgyti žinių, kurios būtinos norint tobulėti ir formuoti šiuolaikiško, modernaus mokytojo gebėjimus. Antrus metus iš eilės organizuojamoje penkių mėnesių nemokamoje programoje „Samsung Mokykla ateičiai“ mokytojai iš visos Lietuvos turės galimybę tobulinti pokyčių valdymo, lyderystės, diskusijų meno, kūrybingumo skatinimo bei skaitmeninio raštingumo įgūdžius. Programą inicijuoja kompanija „Samsung Electronics Baltics“ kartu su programa „Renkuosi mokyti!“ bei Kauno technologijos universitetu. Sužinokite daugiau »

08.05.2015.

ATRANKA

Sulaukus didelio pasisekimo pirmaisiais metais, skelbiame registracija į nemokamus penkių mėnesių trukmės skaitmeninius mokymus pedagogams „Samsung Mokykla ateičiai“! Mokymų metu kompetentingi lektoriai ir mentoriai puoselės modernių švietimo lyderių ekspertiškumą. Geriausiai pasirodžiusi bei efektyviausią skaitmeninių pokyčių projektą sukūrusi mokyklos komanda programos pabaigoje parsiveš 10 000 eurų čekį „Samsung“ technologijoms įsigyti. Sužinokite daugiau »

27.01.2015.

Kvėdarnos Kazimiero Jauniaus gimnazija – labiausiai inovacijoms pasirengusi mokykla Lietuvoje

Mokyklos iš visos Lietuvos gyvena technologinių pokyčių ritmu. 28 mokyklos, dalyvavusios nemokamoje skaitmeninių mokymų programoje „Samsung Mokykla ateičiai“, sukūrė skaitmeninių pokyčių projektus, pritaikytus savo mokyklai. Sužinokite daugiau »

19.01.2015.

Z karta – kietas riešutėlis pedagogams

Unikalūs, svarbūs, siekiantys būti pastebėti ir įvertinti, noriai įsitraukiantys tik į tą veiklą, kuriai jaučia vidinę motyvaciją, interneto vandenų čiabuviai – taip mokytojai apibūdina šiandieninius moksleivius. Ugdyti nuo mažens mobiliųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių iš rankų nepaleidžiančią Z kartą pedagogams – nemenkas iššūkis. Sužinokite daugiau »

16.01.2015.

Skelbiame „Samsung Mokykla ateičiai“ finalininkus

„Samsung Mokykla ateičiai“ pusfinaliai netruko prabėgti. Kas gi tos dešimt komandų, kurias išvysime finale? Sužinokite daugiau »

25.11.2014.

Socialiniai tinklai – į pagalbą mokytojui

Ne paslaptis, kad dabartiniai vaikai beveik „gyvena“ socialiniuose tinkluose. Na, o naujausias tyrimas atskleidė, kad net 80 proc. moksleivių socialinius tinklus mato ir kaip puikią mokymosi priemonę. Ką apie tai sako ekspertai – kokie yra geriausi socialinių tinklų panaudojimo mokykloje būdai ir ar mokytojai bei mokiniai gali būti „Facebook“ draugais? Sužinokite daugiau »

18.11.2014.

Kęstutis Balynas: mokytojas nėra Google

Technologijos gali moksleivius motyvuoti, padidinti jų susidomėjimą, labiau įtraukti į mokymosi procesą. Sužinokite daugiau »

18.11.2014.

Moksleivius džiugina modernėjantys mokytojai

Kuršėnų Stasio Anglickio mokyklos pedagogai intensyviai mokosi, kaip pamokose panaudoti socialinius tinklus, tinklaraščius, kurti įdomias prezentacijas bei daugelio kitų skaitmeninių technologijų panaudojimo galimybių. Programoje „Samsung Mokykla ateičiai“ dalyvaujantys mokytojai tiki, kad tai leis ne tik geriau suprasti savo mokinius, bet ir padės šiems pasiekti geresnių mokymosi rezultatų. Sužinokite daugiau »

12.11.2014.

Vytautas Miežys: šiandien mokyti reikia kitaip nei prieš 150 metų

Visą mokymo medžiagą, kurią naudoju, įskaitant uždavinių atsakymus, aš keliu į “Google” diską. Ji labai lengvai pasiekiama mokiniams per mano tinklaraštį. Sužinokite daugiau »

06.11.2014.

Skaitmeninė mokymo(si) aplinka – pagalba mokytojams

Pristatome tris naudingas informacines sistemas, kurios padės visiems akademinės bendruomenės nariams efektyviau įgyti žinių. Sužinokite daugiau »

05.11.2014.

Donatas Puslys: mokslo šaknys gali būti saldžios!

Mūsų dienomis visi vaikai naudojasi technologijomis, todėl ir mokytojus reikėtų išmokyti jomis naudotis teisingai, panaudoti technologijas mokymo ir mokymosi tikslams, o ne tik žaidimams. Sužinokite daugiau »

31.10.2014.

80 proc. moksleivių mokydamiesi norėtų naudoti socialinius tinklus

80 proc. Lietuvos moksleivių norėtų per socialinius tinklus bendrauti ne tik su savo draugais, bet ir su mokytojais, o taip pat naudoti socialinius tinklus mokymosi procese - tai parodė nemokamų skaitmeninių mokymų pedagogams „Samsung Mokykla ateičiai“ kartu su Lietuvos mokinių parlamentu atlikta apklausa. Sužinokite daugiau »

30.10.2014.

Ramūnas Skaudžius: ateitis – mūsų visų rankose

Šis projektas bus neįkainojama patirtis kiekvienam dalyvaujančiam mokytojui, parodantis, kaip galima optimizuoti savo darbą, patraukliai pateikti mokomąją medžiagą bei primenantis, jog mokytojas gali daugiau nei jam pačiam atrodo. Sužinokite daugiau »

24.10.2014.

M.Garbačiauskaitė-Budrienė pataria mokytojams atsigręžti į socialinius tinklus

Socialiniai tinklai yra tiltas, jungiantis mokytojus su jaunąja karta, todėl mokytojai jokiu būdu neturėtų „atsižegnoti“ nuo naujųjų technologijų, - įsitikinusi pagrindinio Lietuvos naujienų portalo „Delfi“ vyr.redaktorė Monika Garbačiauskaitė-Budrienė. Sužinokite daugiau »

24.10.2014.

10 naudingiausių mobiliųjų programėlių mokiniams ir mokytojams

Skelbiame 10 programėlių sąrašą, kurios darbą klasėje pavers ir patrauklesniu, ir gerokai efektyvesniu. Sužinokite daugiau »

23.10.2014.

Leonas Milius: mokymo virsmą kurkime patys

Programa „Samsung Mokykla ateičiai“ man padėjo dar plačiau pažvelgti į šiuolaikinių technologijų panaudojimą, padedantį efektyviau mokytis pačiam ir mokyti kitus. Sužinokite daugiau »

17.10.2014.

Lina Kilčiauskaitė: mokytojai – leiskite mokiniams mokyti jus!

Skaitmeniniai mokymai „Samsung Mokykla ateičiai“ man yra ir iššūkis, ir unikali galimybė sužinoti, ką technologijų srityje daro Lietuvos mokyklos. Tokio masto projektas ir faktas, kad jis pasklis taip plačiai visoje Lietuvoje, yra labai pozityvus dalykas. Į mokymus atvyksta keturi atstovai iš mokyklos, tačiau po jų gauta informacija pasidalina su kolegomis, metodinėse grupėse, o svarbiausia – pritaiko ugdydami jaunąją kartą. Sužinokite daugiau »

09.10.2014.

Mindaugas Breiva: nuo skraidžiojimo padebesiais iki debesų kompiuterijos

Per šešerius ieškojimų metus išbandžiau daugybę būdų, kaip naujausias technologijas efektyviausia panaudoti pamokose. Noriu dalintis savo žiniomis ir patirtimi. Sužinokite daugiau »

06.10.2014.

Išmaniosios technologijos – svari pagalba autistiškiems vaikams lavinti

Lavinant autistiškus vaikus Lietuvoje vis dažniau pasitelkiamos išmaniosios technologijos. Jų dėka autistiški vaikai net išmoksta tarti savo pirmuosius žodžius. Sužinokite daugiau »

01.10.2014.

Indrė Mateliūnaitė: gyvenime svarbiausia judėjimas!

Šiuolaikinėje mokykloje vis svarbesnės tampa informacinės komunikacinės technologijos. Šiandien reikia atrasti joms tinkamiausią vietą mūsų mokyklose. Todėl labai džiaugiuosi galėdama būti programos „Samsung Mokykla ateičiai“ lektore ir prisidėti prie mokyklose vykstančių pokyčių. Sužinokite daugiau »

25.09.2014.

Nauji mokslo metai: į mokslus kimba ir mokiniai, ir mokytojai

Rugsėjo pradžia žymi naujų mokslo metų pradžią ne tik tūkstančiams moksleivių, tačiau ir didžiuliam būriui mokytojų. Nors vis garsiau kalbama, kad moksleiviai elektroninėje erdvėje yra gerokai labiau pažengę už savo mokytojus, Lietuva šiame kontekste neturėtų jaustis išskirtinė. Tyrimai rodo, kad žinių ir įgūdžių, kaip mokymosi procese išnaudoti šiuolaikines technologijas, trūksta viso pasaulio pedagogams. Sužinokite daugiau »

23.09.2014.

Šiuolaikinė mokykla: kada įvaldysime išmaniąsias technologijas?

Technologijos skverbiasi į visas gyvenimo sritis, ne išimtis ir mokykla. Kompiuteriai, interaktyvios lentos ar net planšetėmis aprūpintos išmaniosios klasės – taip keičiasi šiandieninės ugdymo įstaigos. Mobiliųjų įrenginių iš rankų nepaleidžiančią jaunąją kartą tai džiugina, tačiau ar tokiems permainų vėjams pasirengę prie kreidos ir popierinių sąsiuvinių pratę pedagogai? Savo patirtimi apie mokytojų pasirengimą ir šiuolaikinę mokyklą dalinasi šios srities ekspertai. Sužinokite daugiau »

27.08.2014.

6 programėlės išmaniąsias technologijas pradedančiam naudoti pedagogui

Utenos Krašuonos progimnazijoje mokytoja Jolanta Baronienė 5-8 klasėms veda informacinių technologijų pamokas. Nesuklysime ją pačią pavadinę informacinių technologijų panaudojimo mokymo ir mokymosi procese ambasadore. Programos „Samsung Mokykla ateičiai” mokymuose apie socialinius tinklus Jolanta su pedagogais, susirinkusiais iš visos Lietuvos, dalijosi savo patirtimi didinant mokinių suinteresuotumą mokymosi procesu. Tam ji pasitelkia išmaniąsias technologijas. Sužinokite daugiau »

25.08.2014.

Vilniuje prasidėjo analogų neturintys skaitmeniniai mokymai pedagogams

Mokytojai iš visos Lietuvos jau ruošiasi naujiems mokslo metams – šalies sostinėje prasidėjo analogų neturintys nemokami skaitmeniniai mokymai pedagogams. Daugiau kaip 100 mokytojų ir mokyklų vadovų, dalyvaujančių programoje „Samsung Mokykla ateičiai“, lavins savo skaitmeninius gebėjimus ir gilins žinias apie šiuolaikinius mokymo metodus, kurie galėtų padidinti moksleivių kompetenciją skaitmeniniame amžiuje. Sužinokite daugiau »

23.08.2014.

Gabrielė Characiejienė apie būsimus mokymus: svarbiausia nebijoti bandyti!

Nemokami skaitmeniniai mokymai „Samsung Mokykla ateičiai“ pedagogams prasideda jau pirmadienį! 112 mokytojų ir mokyklų vadovų iš visos Lietuvos susitiks Vilniuje, kur penkis mėnesius nemokamai tobulins savo skaitmeninius įgūdžius. „Renkuosi mokyti“ koordinatorė Gabrielė Characiejienė sutiko pasidalinti savo įspūdžiais apie pasiruošimo darbus. Sužinokite daugiau »

30.06.2014.

Skelbiamos 28 mokyklos, kuriose prasidės skaitmeniniai pokyčiai

Iš 220 atrankoje dalyvavusių Lietuvos mokyklų buvo atrinktos 28-ios, kurių mokytojai turės galimybę penkis mėnesius nemokamai tobulinti savo skaitmeninius įgūdžius – išmoks kurti animaciją, įdomias prezentacijas, tinklaraščius, prasmingai panaudoti socialinius tinklus pamokose. Mokymus ves kūrybingi programos “Renkuosi mokyti” lektoriai, o jų pabaigoje labiausiai motyvuota mokykla, kuri pasiūlys geriausią idėją, kaip prasmingai panaudoti naujas technologijas mokymo procese, bus apdovanota “Samsung” technologijomis už 10 000 eurų. Sužinokite daugiau »

26.06.2014.

Mokytojai raginami atrasti socialinių tinklų teikiamas galimybes

Dažnai girdime apie socialinių tinklų daromą žalą jauniems žmonėms, tačiau vis dažniau pasigirsta ir alternatyvi, svariais argumentais pagrįsta nuomonė, kad socialiniai tinklai yra ne tik žala, bet ir neatrastos mokymo galimybės. Ekspertų išvada vienareikšmiška: socialinių tinklų potencialas mokymo procese yra visiškai neišnaudojamas. Sužinokite daugiau »

04.06.2014.

Baigėsi paraiškų priėmimas į nemokamus skaitmeninius mokymus

Apie 900 mokytojų ir direktorių iš 220 Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklų prašo juos išmokyti taikyti naujas technologijas pamokose. Sužinokite daugiau »

24.04.2014.

„Samsung“ pristatė didelio masto nemokamą mokymų programą mokytojams

Vilnius, Lietuva, 2014 m. balandžio 24 d. Šiandien „Samsung Electronics Baltics“ kartu su partnere „Renkuosi mokyti!“ pristatė mokytojų skaitmeninių gebėjimų gerinimo programą „Samsung Mokykla ateičiai“. Šia programa siekiama kurti motyvuojančią ir kūrybiškumą skatinančią mokymosi aplinką Lietuvos mokyklose. „Samsung Mokykla ateičiai” programoje turės galimybę nemokamai dalyvauti 112 mokytojų ir direktorių iš visos Lietuvos. Mokytojai tobulins skaitmeninio raštingumo kompetenciją, išmoks kurti ir mokymo procese naudoti socialinę žiniasklaidą, tinklaraščius, informacinę grafiką, videofilmus bei animaciją, siekdami mokymosi procesą padaryti kūrybišką, įdomų ir motyvuojantį jaunuolius gilinti savo žinias. Mokyklos komandai, kuri įtikinamiausiai pademonstruos, kaip efektyviausiai, kūrybiškiausiai ir prasmingiausiai naudoti technologijas mokymosi procese, programos pabaigoje atiteks 10 000 eurų „Samsung“ technologijoms įsigyti. Sužinokite daugiau »